بازتاب صعود تیم ملی در رسانه های پرتغال

بازتاب صعود تیم ملی در رسانه های پرتغال (1)؛ کره ای ها به دنبال شکایت از کی روش

خبر صعود تیم ملی ایران جدا از بازتاب‌های متفاوتی که در رسانه‌های برون‌مرزی داشت، به علت سپردن هدایت نیمکت خود به کارلوس کی‌روش پرتغالی، در روزنامه‌های پرتغالی بازتاب ویژه‌ای داشته است و روزنامه‌ی آبولای پرتغال خبر پیروزی تیم ملی ایران به همراه دومین مربی سرشناس پرتغال پس از ژوزه مورینیو را در فهرست اخبار مهم خود قرار داده و به حواشی آن اشاره پرداخته است.

به گزارش سایت گل به نقل از تسنیم، روزنامه‌ی آبولای پرتغال نوشت : چوی کانگ هی، سرمربی تیم ملی کره‌ی جنوبی آتش را به پا کرد اما کارلوس کی‌روش بهترین کار را انجام داد. پیش از بازی دو تیم برای کسب سهمیه اول گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا،‌ سرمربی کره‌ گفت کی‌روش باید جام جهانی را از تلویزیون ببیند. در پایان اما ایران برد و کی‌روش خوشحالی‌اش را با حرکتی به چوی کانگ هی و نیمکت کره جنوبی نشان داد که به عقیده آنها تحریک‌آمیز بوده است.

این روزنامه پرتغالی در ادامه این خبر به نقل از یک مقام رسمی در اتحادیه فوتبال کره جنوبی خبر داد: کی‌روش یک حرکت زشت مقابل چوی کانگ هی انجام داد. برخی بازیکنان کره جنوبی حرکت کی‌روش را دیدند و قصد نشان دادن واکنش داشتند که جلوی آنها توسط اعضای کادر فنی گرفته شد. آنها می خواستند به سمت نیمکت تیم ملی ایران حمله کنند. یکی از ناظران فیفا هم صحنه را دید و احتمال اینکه آن را گزارش کند، وجود دارد. کره‌ای‌ها از ناظر فیفا خواستند چنین کاری را انجام دهند.

آبولا اعلام کرد که پس از بازی در اولسان، کی‌روش درصدد آرام کردن جو بر‌آمده اما با این حال باز هم کنایه‌اش را به مسئولان فوتبال کره جنوبی زده است. این نشریه به نقل از کی‌روش آورده است: ما مردم کره جنوبی و فرهنگ این کشور را تحسین می‌کنیم. می‌دانیم کره‌ای‌ها مردم دوست داشتنی هستند اما رفتاری که اعضای تیم ملی این کشور انجام دادند صحیح نبود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 خرداد 1392 ا 9:15 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.